5 Aralık 2009 Cumartesi

Yorulmuştur Yürek

İnternette gezinirken buldugum bir forumu paylaşmak istedim çok hoş sozler yazılmış karşılıklı olarak okumanızı tavsiye ederim..
Link en alttadır ;)
"
-----------------------------------------------------------------------

Y- alnız bir gece daha
O -rtasındayım kapranalıkların

R -engim yok ben görünmezim

G -ülüşüm mordur benim bilmem pembeleri

U -zun yollara yüyüyorum sonu olmayan

N -afile nasihatlarınız beni döndürmeyin

Y -üreğim yoruldu yokluğunu taşıyarak

Ü- rperiyorum sensiz güneş batarken

R -üya olsun dedim dua ettim binlerce kez Rabbim e

E -llerim üşüdü seni her andığımda ve ağladı gözlerim

K aranlıktan kurtulamadı yüreğim yorgun düştü sensiz sevdiğim

YAZAN :ŞİPŞAKÇI
------------------------------------------------------------------------

yalanlardan
başka görünen yüzlerden
riyakarlardan
onca zaman insanı kandıranlardan
görmemek gerek
duymamak gerek
yürekte yer vermemek gerek...........
YORGUNLUKLARINIZ VAR MI?? NELERE YORULDUNUZ BUGÜNE KADAR?
HADİ PAYLAŞALIM BELKİ YORGUNLUĞUMUZ HAFİFLER.... "
YAZAN : Melek olmak

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=403729&page=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder