31 Aralık 2009 Perşembe

Yeni yılınızda herseyin gönlünüzce olması dileğiyle...

Bir yılın daha sonuna geliyoruz..Yeni bir yıla başlıyorken çevreye dilenen güzel dilekler..:)
Gelen güzel bir maili sizinle paylaşmak istiyorum..
Herkese yeni yılda sağlık mutluluk huzur diliyorum..
Herseyin gönlünüzce olduğu barış dolu bir yıl...


Belki bu yıl bir çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...

Belki biraz kendinden ödün verdin...donkişotluk yapıp değirmenlerle savaştın...hep yalnız kaldın...

Belki aşık oldun...belki terk edildin...belki de sen terk ettin...

Belki "ben ne yapıyorum yaa" cümlesini çok kullandın...

Her ne yaptıysan yaptın, kendi payına düşen yaşanacak her ne vardıysa yaşadın... amaaaa artık bittiiii...

2010 en güzel yıllarının başlangıç yılı olsun senin? ..ama herşeyi ondan bekleme sen de bunun için biraz gayret et...

2010’da;

Gülmekten yanakların çatlasın...

Paralarını koyacak cüzdan bulama...

Sağlık bedeninden taşıp paçalarında aksın...

Aşktan, sevgiden kalbin çatlasın...

Başarıların arş-ı alaya ulaşsın.....

Tüm sevdiklerinle GÖYNÜNCE BİR YIL DİLİYORUM.

Sevgi ve saygılarımla

İnandığım Masallar

www.hasimarikan.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder